Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Поуль В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Поуль В. С. Особливості організації моніторингових досліджень оздоровчої функції освіти в навчальних закладах [Електронний ресурс] / В. С. Поуль // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2014. - № 2. - С. 70-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2014_2_15
| 2. |
Поуль В. Базовий навчальний заклад освітнього округу – Школа сприяння здоров’ю: напрями діяльності [Електронний ресурс] / В. Поуль // Рідна школа. - 2013. - № 7. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_7_16 Проаналізовано досвід роботи освітніх округів Донецької області щодо формування здоров’язберігальної компетентності в учнів навчальних закладів різних рівнів і типів. Визначено основні напрями діяльності базових навчальних закладів освітніх округів: створення умов для організації здоров’язберігального та здоров’яформувального освітнього простору; конструювання системи реалізації оздоровчо-просвітницького компонента освітніх програм, створення системи комплексної медико-педагогічної, психологічної та соціальної допомоги дітям; удосконалення процесу підготовки педагогів з питань формування здорового способу життя у підлітків; упровадження інноваційних здоров’язберігальних педагогічних технологій навчання; активізація участі батьків, громадськості, медичних служб у проведенні профілактичних заходів щодо попередження негативних проявів у поведінці школярів. В психологічному аспекті досліджено тріаду когнітивного, емоційного та мотиваційно-поведінкового компонентів в структурі змісту навчання. Проанализирован опыт работы образовательных округов Донецкой области в формировании здоровьесберегающей компетентности учащихся учебных заведений разных уровней и типов. Определены основные направления деятельности базовых учебных заведений образовательных округов: создание условий для организации здоровьесберегающего и здоровьеформирующего образовательного пространства; конструирование системы реализации оздоровительно-просветительского компонента образовательных программ, создание системы комплексной медико-педагогической, психологической и социальной помощи детям, совершенствование процесса подготовки педагогов по вопросам формирования здорового образа жизни подростков; внедрение инновационных здоровьесберегающих педагогических технологий обучения, активизация участия родителей, общественности, медицинских служб в проведении профилактических мероприятий по предупреждению негативных проявлений в поведении школьников. В психологическом аспекте рассмотрено содержание образования в структуре когнитивного, эмоционального и мотивационно-поведенческого компонентов.The article describes the ways of activity of the base school of educational district – School of promotion health as to creation of the space of the development of a healthy child’s personality. The experience of solving the problems of saving and health promotion of children of the base schools of the educational districts that are areas of the formation of healthy way of life of pupils, parents and public.
| 3. |
Поуль В. Вплив регулятивної та планувальної функцій мовлення на вольовий розвиток старших дошкільників і молодших школярів [Електронний ресурс] / В. Поуль, О. Бодик // Psycholinguistics. - 2019. - Vol. 25, Iss. 1. - С. 256-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_25_1_14
| 4. |
Поуль В. Питання адаптації та відновлення дошкільників та їх батьків у несприятливих обставинах життя [Електронний ресурс] / В. Поуль // Preschool education: global trends. - 2022. - Vol. 2. - С. 38-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/presdgt_2022_2_4
|
|
|